Odtajniony projekt

Bardzo rzadko możemy pochwalić się pracą nad projektem, w trakcie jego trwania. Zazwyczaj wszystko jest “tajne przez poufne”, więc korzystamy z okazji i uchylamy rąbka tajemnicy.

Obecnie projektujemy nowe logo dla marki TAGA Harmony.

TAGA Harmony to polska firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości sprzętu dla rynku hi-fi i audio-wideo, który jest doceniany przez audiofili na całym świecie.

fullsizeoutput_1734.jpeg
fullsizeoutput_1730.jpeg

Nowości na chłodne dni

Ostatnie dni sierpnia to zimne poranki i wieczory, liście zmieniające kolor na złoty i pojawiające się na półkach jesienno-zimowe nowości.

W tym roku Coca-Cola na rozgrzanie przygotowała dla nas dwie nowe propozycje: Coca-Colę z dodatkiem cynamonu oraz Sprite o smaku żurawiny z nutą korzenną.

Jak na edycję limitowaną grafika jest dość zachowawcza i mało ingeruje w standardowy design. Smak każdy musi ocenić sam, pozostaje więc mieć nadzieję, że poniższe produkty znajdą się na polskim rynku.

2.jpg
1.jpg

Kawowe zero waste

Trawały, lekki, bezpieczny dla zdrowia i środowiska, a na dodatek powstały ze zużytych, zmielonych ziarenek kawy.

Ten fantastyczny, niemiecki projekt autorstwa Kaffeeform zdobywa uznanie nie tylko wśród eko-kawoszy i berlińskich właścicieli eko-kawiarni. Został również doceniony przez jury konkursu Reddot Award zdobywając nagrodę w kategorii Best of the Best 2018.

7 dni w tygodniu bez kas i kolejek

W przyszłym roku w Poznaniu zostanie otwarty pierwszy w Polsce bezkasowy sklep Take&GO. Dzięki zastosowaniu nowych technologii, przy użyciu specjalnej aplikacji na smartfonie, konsumenci będą mieli dostęp do sklepu 24/7 bez wyczekiwania w kolejkach do kas.

Zainstalowana na telefonie aplikacja będzie służyła do wejścia oraz wyjścia ze sklepu, a w momencie dotarcia do strefy kas, system automatycznie rozpozna towary w naszym koszyku i wyświetli je na ekranie. Nasze zadanie sprowadzi się jedynie do zapłacenia rachunku.

Czekamy z niecierpliwością na otwarcie.

Krokodyl ustępuje miejsca ginącym gatunkom

Jutro, 22 maja, startuje sprzedaż limitowanej edycji koszulek polo marki Lacoste ze zmienionym logo. Już po raz drugi krokodyl ustąpi miejsca 10 gatunkom ginących zwierząt a wszystko w ramach kampanii Save Our Species (Ratujmy nasze gatunki). Koszulki będzie można kupić w wybranych 9 sklepach rozrzuconych po całym świecie oraz online. W każdej lokalizacji będzie dostępna polówka z innym zwierzakiem w logo. Pieniądze z akcji wesprą IUCN (Międzynarodowa Unia Ochrony Przyrody).

Nasz najbliższy sklep znajduje się w Berlinie, gdzie będziecie mogli kupić koszulkę z logo Adaksa pustynnego.

Sztuka, kicz i moda

Mając okazję na własne oczy oglądać przygotowania do tegorocznej Gali MET, muszę przyznać, że jest to ogrome przedsięwzięcie. Tegoroczna impreza odbyła się pod hasłem „Camp: Notes on Fashion” („Kamp: Notatki o modzie”). Gala była jednocześnie wernisażem wystawy pod tym samym tytułem, który został zaczerpnięty z eseju Susan Sontag „Notes on camp” (Notatki o kampie”). Istotą kampu według Sontag jest umiłowanie tego, co nienaturalne, a więc wszelkiej sztuczności i przesady.

Niektórym gwiazdom na czerwonym dywanie na pewno udało się sprostać stylowi kampu. Zobaczcie sami: https://www.nytimes.com/slideshow/2019/05/06/style/met-gala-photos.html?searchResultPosition=1

IMG_4106.JPG

Powrót do przeszłości

Parę tygodni temu w USA oraz we Francji ruszył pilotażowy projekt „eko” sprzedaży za pomocą platformy Loop. Zamiast kupować co rusz to nowe produkty w jednorazowych opakowaniach, dzięki Loop możemy używać ulubionych produktów w opakowaniach wielokrotnego użytku. Marki biorące udział w programie to m.in. Häagen-Dazs, Crest, Dove, Axe, Gillette, Pantene.

Mechanizm działania Loop na pewno nie jest pionierski ;) Zapewne niektórzy z nas pamiętają wystawiane wieczorem szklane butelki na mleko …

Więcej informacji znajdziecie na https://loopstore.com

slide-1.jpg

Moda a gospodarka cyrkularna

Gospodarka cyrkularna, czyli gospodarka obiegu zamkniętego najprościej mówiąc polega na minimalnym zużyciu surowców, minimalnej produkcji odpadów i minimalnym zużyciu energii. Możemy też powiedzieć, że odpady z jednych procesów wykorzystywane są jako surowce do innych procesów.

Na co dzień nie zajmujemy się modą, ale codziennie śledzimy najnowsze trendy z różnych dziedzin, czerpiąc z nich inspiracje.

Wczoraj miałyśmy okazję być na konferencji zorganizowanej m.in. przez giganta odzieżowego, markę H&M. Plany marki związane ze świadomą modą są godne podziwu. Na ten moment marka m.in. zrezygnowała z plastikowych toreb, wdrożyła program zbiórki tekstyliów pod hasłem Zamknij obieg mody i wprowadziła serię ubrań Concious, stworzonych z przyjaznych dla środowiska materiałów.

Trzymamy kciuki, aby słowa zostały wprowadzone w czyny, aby świadoma moda nie była tylko świadomą akcją marketingową.

fullsizeoutput_1426.jpeg
fullsizeoutput_1427.jpeg
fullsizeoutput_1429.jpeg

Nocne podjadanie bez wyrzutów sumienia

Kto z nas nie dał się skusić na małe co nieco tuż przed snem? Ciastka, chipsy i lody to ulubione „grzeszki” 70% dorosłych Amerykanów konsumowane późną wieczorową porą.

Problem wieczornego podjadania bez wyrzutów sumienia postanowił rozwiązać zespół składający się z producenta lodów oraz ekspertów ds. żywienia i snu, tworząc markę Nightfood. Nightfood to pyszne lody w 8 smakach w nietuzinkowych opakowaniach wspomagające dobry sen.

Sekret Nightfood tkwi w ograniczeniu składników mających negatywny wpływ na jakość snu przy jednoczesnym doborze składników go wspomagających i tak np. do produkcji lodów o smaku wiśniowym używany jest gatunek wiśni bogatych w naturalną melatonię.

Druk z efektem WOW

Wczorajszy dzień, dzięki zaproszeniu firmy Enaf, spędziłyśmy na warsztatach Poczuj jakość druku. Współorganizatorem warsztatów był jeden z wiodących producentów papierów ozdobnych w Europie, firma Antalis.

Pogłębiłyśmy swoją wiedzę na temat jakości druku, jaką możemy otrzymać dzięki technologii HP Indigo, zapoznałyśmy się z najnowszą ofertą papierów ozdobnych, ale największe wrażenie zrobił na nas Scodix.

To wyjątkowe, póki co jedyne w Polsce, urządzenie do uszlachetniania druku w technologii cyfrowej. Jego niewątpliwą zaletą jest możliwość personalizacji, przecież każdy z nas lubi mieć coś zaprojektowanego wyłączenie dla siebie.

Mamy nadzieję, że szybko trafią się nam projekty, w których będziemy mogły zaproponować naszym Klientom możliwości Scodixa.

fullsizeoutput_d93.jpg
fullsizeoutput_d85.jpg
fullsizeoutput_d86.jpg

Wydarzenie Historyczne Roku

Dzisiaj rusza plebiscyt na Wydarzenie Historyczne Roku. Projekty można zgłaszać w następujących kategoriach: wystawa, wydarzenie oraz edukacja i multimedia.

Dla zainteresowanych więcej informacji na http://muzhp.pl/pl/c/1985/rusza-plebiscyt-na-wydarzenie-historyczne-roku

My ze swojej strony cieszymy się, że to nam przypadło stworzenie wszystkich materiałów graficznych związanych z tym wydarzeniem.

W hołdzie Grze o tron

W związku ze zbliżającą się premierą ostatniego sezonu kultowego na całym świecie serialu Diageo, brytyjski producent alkoholi, uhonorował Grę o tron wypuszczając na rynek limitowaną edycję whisky The Game of Thrones Single Malt Scotch Whisky Collection, której towarzyszy również edycja limitowana Johnnie Walker. Wspaniała pamiątka i prezent na otarcie łez fanów.