Dziewczyny Dziewczynkom!

Dziś odbyła się konferencja zorganizowana przez Inspiring Girls Polska, do której miałyśmy przyjemność zrobić oprawę wizualną. Podczas konferencji został zaprezentowany raport Dziewczynki i technologie, który możecie pobrać ze strony Inspiring Girls Polska (link).

Z dumą pomagamy inspirować dziewczynki w Polsce!

#girlspower #brandface #inspiringgirls #graphicdesign

Johnnie Walker w papierowej butelce

Najprawdopodobniej już na początku 2021 Johnnie Walker zadebiutuje na sklepowych półkach w papierowej butelce.

Będzie to, jak ogłosił właściciel marki firma Diageo, pierwsza na świecie w 100% wolna od plastiku butelka, wykorzystana w kategorii napojów alkoholowych.

Butelka wykonana jest z pulpy drzewnej, powstałej dzięki wykorzystaniu technologii zrównoważonych opakowań Pulpex, należąca do firmy Pilot Lite. Butelka spełnia wszystkie normy bezpieczeństwa stosowane do pakowania żywności i nadaje się do pełnego recyclingu.

Więcej informacji znajdziecie tutaj:

https://www.pulpex.com/about

https://www.diageo.com

Do wyboru, do koloru

Kilka miesięcy temu, dokładnie w marcu, kiedy oficjalnie ogłoszono w Polsce pandemię koronawirusa, zdobycie żelu antybakteryjnego do rąk graniczyło z cudem.

Producenci szybko zwiększyli swoje moce produkcyjne i odpowiedzieli na rosnący popyt. Obecnie żele dostępne są już nawet w sklepach spożywczych, więc rynek zdążył się już nasycić. Podaż przewyższyła popyt, a my możemy wybierać i przebierać w różnych formatach opakowań i formach produktu.

Poniżej tylko kilka przykładów. Dostępne są opakowania małe i duże, a nawet ogromne. Kolorowe dla dzieci, minimalistyczno-medyczne dla niedowiarków, eleganckie dla estetów, a do tego w formie żelu, w płynie a nawet sprayu.

59A5061E-9867-401E-8177-1829E3A3ADA0_1_201_a.jpeg
4DAE671D-5A64-4C35-9CE4-AF4104F007EF.png
F28D8946-C659-450D-9B56-9EB067B2CF3F.jpeg
E7C4E086-6808-4F1F-8321-3054123AD144.jpeg

Meble przyszłości? Oby nie ...!

Wielu z nas nadal nie widzi lub nie chce dostrzec realnych zagrożeń jakie płyną ze zmieniającego się klimatu, za którego zmianą w głównej mierze stoi człowiek.

Samar Singh stworzył prototypową linię mebli dla Ikea, która została zaprojektowana tak, aby przetrwać długoterminowe skutki podnoszenia się poziomu mórz.

Więcej informacji znajdziecie tutaj: https://samhasideas.com/ikea-2/

źródło: samhasideas.com

źródło: samhasideas.com

Climate change has been the last decade's defining issue. But still, 41% of Americans don't see climate change as a serious threat. Our solution: a furniture...

Logo w czasach pandemii

W tych trudnych czasach każdy z nas próbuje przystosować się do nowej, miejmy nadzieję, tylko chwilowo innej rzeczywistości.

Za sprawą słoweńskiego projektanta Jure Tovrljan’a do nowej rzeczywistości dostosowały się również logotypy światowych gigantów. Traktujmy je z przymrużeniem oka, ale na serio zostańmy bezpieczni w swoich domach, dbajmy o siebie i swoich bliskich.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg

Koszerna Coca-Cola

Zapewnie nie każdy wie, że od 1935 roku Coca-Cola jest certyfikowanym koszernym produktem. W okresie zbliżającej się Paschy Żydzi mają dodatkowe ograniczenia dotyczące spożywanych składników. Na zakazanej liście znajdują się m.in. ziarna zbóż i produkty z nich otrzymywane, w tym znajdujący się w Coca-Coli wysokofruktozowy syrop kukurydziany (HFCS).

Aby wyróżnić produty słodzone cukrem trzcinowym i buraczanym, zamiast HFCS, Coca-Cola wprowadziła produkty z żółtymi nakrętkami.