Nowy wygląd, ta sama troska o Twój głos!

Fiorda – jeden z liderów rynku w kategorii produktów nawilżających gardło – zyskała odświeżony, nowoczesny wizerunek.

Naszym celem było unowocześnienie i pełniejsze ujednolicenie opakowań marki tak, aby jeszcze lepiej podkreślały wysoką jakość produktów, wyróżniały się na aptecznej półce i jednocześnie pozostały wierne dotychczasowym wartościom Fiorda.

Nowy design inspirowany jest skandynawską naturą i prostotą – wyraźnie różnicuje linie produktowe, mocniej akcentuje kluczowe składniki oraz korzyści. Zastosowanie większej ilości bieli nadaje opakowaniom bardziej medyczny charakter, a przy okazji wpływa na czytelność poszczególnych informacji.

Wraz z re-designem opakowań odświeżone zostało także logo Fiorda – teraz mocniejsze i bardziej wyraziste, powodujące, że marka Fiorda jest jeszcze bardziej pewna siebie i swoich zalet.

Przygotowaliśmy również spójne z opakowaniami materiały promocyjne: KV, ulotki, bannery internetowe czy szablony postów na Facebooka. Końcowym etapem prac było stworzenie Księgi marki.

Fiorda to ulga i nawilżenie prosto z natury – teraz w jeszcze bardziej współczesnej i przejrzystej formie.