SPÓJNE I UPORZĄDKOWANE PORTFOLIO
Pani Teresa Medica od 1990 roku pomaga wrócić do zdrowia pacjentom po operacjach oraz różnego typu urazach. Historia marki rozpoczęła się od produkcji jednego produktu – pasa brzusznego, który zrewolucjonizował standardy opieki i rekonwalescencji pooperacyjnej. Po pierwszym sukcesie firma, we współpracy z lekarzami i fizjoterapeutami, sukcesywnie zaczęła wdrażać kolejne produkty, co czyni do dzisiaj.
Nasze zadanie polegało na liftingu logo, usystematyzowaniu i ujednoliceniu całego portfolio marki, składającego się z kilkunastu grup produktowych. Celem projektu było również nadanie marce i samym produktom nowoczesnego wizerunku, stworzenie efektu silnej półki oraz odróżnienie jej od konkurencji.
Projektując opakowania postawiliśmy na prostotę oraz charakterystyczny żółty kolor, który na opakowaniach Pani Teresa Medica pojawiał się już wcześniej. Konsekwentna architektura marki, czytelna typografia, podkreślone na zdjęciu benefity produktowe sprawiają, że nowa Pani Teresa Medica to nowoczesna marka oferująca nowoczesne produkty, odpowiadające potrzebom wymagających pacjentów.